Wednesday, March 28, 2012

CIK HAJAR IS BACK ! yeahh !

fuhhh ! fuhhh ! awat laa BERHABUK sgt belog aku nihh ? ishhh2 , who is the owner of this blog haa ?! * terEMOSI plak laa cik hajar nihh. haha
MAAF kawan-kawan sekalian alam. diri ini terlalu busy sampaikan blog ini dilupakan .~hewhew~. ayat DRAMATIK bukan ? HAHA :D . well, panjang sgt kata-kata pendahuluan aku nihh. dah laa DRAMATIK , pastuu BERJELAR-JELAR pulak tuu. haishh , tapi kesah pulak aku ? :D hehe . jangan laa marah awok-2 sekalian. teman ni saje je nak bergurau bersenda di pagi-2 yang bening nii. ngeheh.



seriously, i miss this blog so MUCH actually. tapi, disebabkan KESIBUKAN untuk BELAJAR *ceyhh, cam menipu jee. haha , then banyak sangat perkara nak buat tuu yang mengakibatkan blog aku nii terbengkalai begitu saja. * lagipun aku terlupa password blog ni sebenarnya. ni nasib cubaan MENJADI.~ngeheh~.maluuu >.<

so, lepas ni insya-Allah, aku takkan abaikan blog ini lagi. ngeheh ^.^ <3 sebab dulu aku ada NIAT yang suci murni iaitu kalau laa aku dah ada LAPTOP sendiri, aku akan sentiasa mengUPDATE blog yang tersayang ini. tapi, aku telah MEMUNGKIRI niat suci itu. ohh, tidak mengapa. setelah blog ini suda kembali normal dan chantek, aku pun sudah kembali BERSEMANGAT untuk bercoret-coret disini. sekian, saya GEMBIRA ! :)

# sukanya bila dia ceria . ~ lalalaalaaaa ~
TERIMA KASIH SUDI BACA :)

No comments:

Post a Comment

thank you for reading my posts (^^,)