Thursday, January 31, 2013

untukmu sahabatku


 amboihh, seksi anak mak jemah. haha. maaf maaf. hanya gambar semata-mata
*adoii, sakit hati pulak dengar budak laki ni gelak-2 kat belakang. den tengah nak feeling-2 ni haa. mohon jangan mintak supaya buku melayang kat muka hangpa naa. haishh ! :D

 aku RINDU sangat pada pada dia. rindu pada persahabatan kita. RINDU nak meluah segala rasa. RINDU nak bergurau mesra. RINDU itu RINDU ini. faham tak betapa pedihnya rasa bila kita tengok seseorang yang kita sayang tuu JAUH dari kita. jasad memang dekat tapi masing2 jauh. aku nak sangat tegur dia. ternampak dia. nak sangat tegur. walaupun sekadar 'HAI'. tapi , aku takut. aku takut dia sudah membenciku. aku takut itu. aku selalu rindukan dia. aku  selalu tengok balik gambar-2 kita bersama. dan serta merta airmata aku mengalir dengan deras. aku terlalu merindui. terlalu !

I notice everything, I just act like I don't.
 aku tak mampu. aku masih menyayangi dia walaupun ada masa aku terasa sangat bencikan dia. aku jadi tak boleh tengok muka dia. sebab apa ? sebab aku sakit tengok dia gembira dengan orang lain. walaupun ada masalah persahabatan, tapi bagi aku ni lagi teruk dari masalah percintaan. aku tak mampu. aku masih terbayang2 segala kenangan. EGO ? yeahh, maybe aku ego. atau maybe aku yang terlambat untuk bertindak. untuk jernihkan kembali persahabatan ini. 

HIPOKRIT ? itu yang selalu aku lakukan. buat macam hati tabah sekuat tiger tapi sebenarnya aku tidak sekuat itu. aku cuba untuk jadi kuat. ada 1 malam tuu aku terasa nak sangat g bilik dia. taktau kenapa masa solat tetiba teringat dia dan aku terus menangis. ya Allah, dah berpuluh kali aku menangis. aku terlalu rindukan dia yang aku panggil SAHABAT. mungkin salah aku sebab sia-sia kan dia. salah aku.



 aku taktau kenapa terlalu sukar untuk aku lupakan dia. dia orang pertama yang aku rapat dekat UniSZA. orang yang aku meluah segala rasa. sukar nak bayangkan betapa peritnya. rasa perit masuk kelas tapi kita tak bertegur seperti dulu. dulu sangat rapat. sekarang entah laa. kalau tegur pun setakat biasa-2 je. peritnya ! andai dapat aku undurkan masa. aku ingin sangat perbaiki hubungan kita ini. terlalu ingin. aku hanya mampu ambik tahu tentang dia dari jauh. tanya dari kawan2. aku nak sangat tanya dia macam-2 tanpa ada rasa batasan. tapi, itu dulu. bukan sekarang. kalau laa dia dapat rasa apa yang aku rasa. aku nak sangat tetiba 1 hari aku peluk dia. aku terlalu rindukan dia. yaa, dia laa orangnya. 

pedih sebenarnya bila orang tuu dekat dengan kita tapi kita rasa terlalu jauh dengan dia. aku tak kuat. kadang2 rasa macam nak pindah u je. tapi takkan sebab masalah ini aku nak jadi lemah. aku cuba kuatkan hati untuk stay disini. 1 hari nanti aku harap kita akan kembali seperti dulu. tapi, adakah itu sekadar harapan aku semata-mata ? adakah engkau juga rasa yang sama ? :'(



sahabat, bersamamu aku bisa bangkit. keranamu juga aku bisa jatuh.mohon jangan tinggalkan aku bila aku sudah mula sayang padamu.

TERIMA KASIH SUDI BACA :)

No comments:

Post a Comment

thank you for reading my posts (^^,)