Wednesday, March 28, 2012

dekorasi idamanku :)



yes ! semua orang ada keinginan masing-2 dalam hidup, kan ? same goes with me :) camni laa dekorasi yang aku harapkan untuk bilik aku. nampak TENANG sgt kan ? seriously, sangat teruja kalau aku dapat bilik camni bila dah ada rumah sendiri nanti . ngeheh, mau tak keluar bilik aihh. haha . harap-2 laa encik hubby a.k.a my HUSBAND pun berjiwa sama cam aku ni. haa , senang laa kalau 1 jiwa 1 kepala .*ceyhh, cam 1 malaysia punye slogan pulak dahh. hahaa . biaq pi laa . yang pasti, SAYA SUKA :) . so, kepada my future husband ! pls take a note okeyhh darling. i wish our heaven room will be like this. ~wink3 ~ LOVE U sayang . hehe




banyak lagi dekorasi idaman aku ni sebenarnya aihh. hihi . almaklum laa orang PEREMPUAN kan? hihi . tapi, tidak pula daku minta rumah sebegini rupa. cam yang kat atas nii haa . * tapi, kalau dapat tuu da kira ALHAMDULILAH . haha


# banyak lagi nak bebel sebenarnya nii sebab terlalu hepi blog sudah chantek molek. ~ hewhew~ takpe laa . kita jumpa nanti laa ehhh. assalamualaikum <3 :)
TERIMA KASIH SUDI BACA :)

No comments:

Post a Comment

thank you for reading my posts (^^,)