Monday, April 16, 2012

bersama mereka :)



assalamualaikumm ! yihaa . semangat sikit lepas g jumpa kawan-kawan sekolah lama tadi . g melawat sahabat lama , ANISAH BT ROSKANG tadi bersama-sama QILA & DIYANA . sudahh bertahun kott tak jumpa . hari nii pun baru jumpa sebab nak g ziarahi anisah . ayah dia baru meninggal 8/4/2012 ari tuu kalau tak silap ^^' . nii pun aku baru tauu hari nii . terus ajak dyan pii melawat dia . dyan punn ajak laa qila . hee ^.^ . bila dah lama tak jumpa , haa sekali jumpa tuu mula laa buat perangai . haha . lepas tuu , boleh pulak mak dia tak cam aku dahh sebab sekarang nii warna kulit aku dah berubah . hehe . dulu , ye laa hitam cam anak keling sebelah umah nii haa . sekarang nii , jeng-2 tidak seperti dulu lagi . muehehe . sebab sekarang dahh tak aktif mana-mana sukan daa :) ingat lagi dulu masa zaman sekolah rendah kat SEKOLAH KEBANGSAAN TANJUNG MALIM( SKTM) yang terchenta , ktorang nii rapat jugak laa . sebab masa tuu sume pengawas sekolah . ngeheh ! >.<


haa , yang ini pula adalah ANISAH ROSKANG . beliau seorang yang sangat gila-gila >.<


dulu sama-sama ligat sikit . masuk olahraga . lagi-2 aku . selalu jugak fight ngan diyana n anisah . tapi , aku tetap juara . haha . lepas tuu , dah nama pun pengawas sekolah en , suka laa buat perangai yang orang lain tak boleh buat . macam-2 laa . yang aku ngah ingat sekarang nii , yang masa lepas perhimpunan pagi kitaorang berbaris . pengawas perempuan jee laa . lepas tuu , lawan jalan cara orang cacat . haha . hampehhh ! * bukan nak ajuk orang cacat pulak ea ^^'. takde niat pape punn . lepas tuu yang dyan nii pulak , aku tergesekkan kasut spike yang berpaku-paku uhh kat kaki dia . mak aihhh ! berdarah beb . ngeheh , tak sengaja ok . sebab masa tuu kat padang . ada pertandingan lumba lari rasanya . lepas tuu si dyan nii tak pakai kasut , yang aku pakai spike . haaa , sekali kena.. fuhhh ! sakit beb ! .. tapi , mintok maaf laa banyak-2 ea dyan . tak sengaja :D
haa , yang kepala teleng ni laa NUR DIYANA ZUBIR . dia ada lesung pipit >.<


yang aqila nii pulak , aku rapat jugak ngan dia sebab aku tusyen kat umah dia . hehe . tapi , banyak jugak laa kenangan kitorang berempat . masing-masing ada cerita sendiri :) aduhh , tiba-2 pulak rasa rinduuu amat . ^^' ntah bila laa lagi nak dapt jumpa yang lain . kalau dapat buat reunion balik kan best :) takpe laa . tunggu sume balik cuti dulu . lepas tuu , baru laa plan nak buat reunion . ya Allah , rinduuuu sangat . zaman sekolah laa zaman yang paling nakal dan BEST sekali !
dan ini dia AQILA KHILALUDDIN . dah jadi model kereta avanza muslimah yang pertama nii >.<


kalau nak cerita pasal zaman sekolah rendah dengan diorang nii memang takkan habis . haha . apa-2 , mereka memang BEST !
yang nii gambar sekolah rendah yang dibuat oleh haris aziz . bajet konon nii ragam kitorang masa dalam kelas 6 jujur dulu dulu . haha . sumpahh rinduu ! >.< tapii memang macam betul pun . haha


ingat lagi dulu masa darjah 6 , si haris ajis nii duduk depan aku . lepas tuu , kelas muzik masa tuu . cikgu fadhil kalau tak silap , dia boleh pulak pasang lagu ' PELANGI PETANG ' . eceyhh , mula laa masa tuu aku layan feeling sebab ada problem ngan pokwe nama syafiq * kecik-2 daa berchenta ! gatal nohh >.< pastuu aku tekap muka kat meja . dahh si haris nii dok gelabah awat cheq nanges . haha . gua ngah layan feeling beb ! >.< lepas tuu , haris nii g pindah kelantan . bape lama dah tak contact . masa kat SKTM tuu dia tembam kott . haha . sekarang , sudah hensem sikit . * aku puji balik nii lepas kutuk kau haris . haha :D lepas tuu, dengan tak disangka rupanya haris nii 1 sekolah ngan amin a.k.a MAM aku . haha . dunia dunia . kecik jee kan ? :)



TERIMA KASIH SUDI BACA :)

No comments:

Post a Comment

thank you for reading my posts (^^,)