Monday, April 16, 2012

their moments :)


haii kawan-2 , how are u ? long time no see ^^' . well, i am too busy lately . * broken english x ? hee sebelum terlambat , ingin ku ucapkan disini " SELAMAT PENGANTIN BARU " kepada along dan angah . yang along tuu baru kahwin 4/6/2011 , 2 hari sebelum aku masuk Unisza . yg angah nii 7/4/2012 , bape hari lepas aku cuti . ngeheh .

nakk tgk tau dorg ? mehhh-2 cheq nak letak gambaq sikett :)

opss , bukan yg itu bahh . sengaja nak menyibuk sikitt . haha . bawah nii haaa :)

ini adalah along :) NORSALEHA BT TALIB






yang ini adalah angah :) NUR SYUHADA BT TALIB

hadoii laa . internet sangat lambat ^^' . nk upload pun jadi cam siput jee aihh . nway, aku gembira mereka sudah berumahtangga . aku bila lagi ? ~ wink2 ~ >.< gatal sekejap SEDIH ? yes ! itu yang aku rasa dari perkahwinan along aku lagi . well , aku ada 2 akak je punn . oleh itu , memang WAJIB laa aku terasa tersangat-2 SEDIH & PILU .
yang comel sebelah aku tuu adalah ibu , HAJAH RAMNAH BT MANAP :)



lagi-2 masa perkahwinan along . nak tau tak ? masa along tunang hari tuu, aku yang mekapkan dia . aku cuba tahan airmata aku dari gugur sebab aku taknak dia tau yang aku sangat-2 sedih bila dia akan ada tanggungjawab dan kehidupan dia sendiri. along laa insan yang paling rapat dgn aku dalam dunia nii . dia laa yang menjadi sumber inspirasi aku untuk dapatkan apa yang capai sekarang nii. tersangat laa besar pengorbanan yang dia lakukan . 1 hari nanti aku nak post pasal tuu jee . sabar ea :)


bersama sepupu yang comel-2 belaka nii bermain diatas pelamin . ngeheh, nak merasa jugak tuu haa :D


dengan angah nii , aku tak rapat langsung tapi aku tetap SEDIH . banyak sebab . tapi , biarlah benda tuu aku simpan sendiri . takkan aku nak bukak pekung didada . nak bagitau dunia tentang itu . takmau laa ! :) apa-2pun aku tetap doakan kebahagiaan mereka . along pun sekarang tengah sarat mengandung 7bulan . i'Allah , dia dijangka melahirkan pada 14/6/2012 nii ^.^ . perasan tak ? 4/6 along kahwin , 6/6 aku masuk unisza , 14/6 baby dijangka lahir ,16/6 birthday aku ^.^ <3 aku suka sangat sumenya terjadi dalam bulan kelahiran aku . thanks ya rabb ! engkau telah berikan kebahagiaan yang mereka impikan . semoga perkahwinan mereka dan perasaan cinta itu akan berkekalan hingga ke syurga cinta . yes , masa aku ngah bebel nii pun aku terasa nak nangis . sebab aku terlalu rindukan mereka . tapi , nak buat camne . setiap orang ada kitaran hidup masing-2 . sekarang nii , dah sampai masa diorang . nanti i'Allah aku pulak kan ? :)



# Allah knows the BEST for us . don't be WORRY about your life . Sehebat mana pun kita merancang kehidupan ini, sedar lah sebenarnya hidup kita telah dirancang olehNya ♥ . trust in Allah ♥ :) sampai sini jee laa boleh dibebelkan . padahal banyak lagi . tapi , takpe laa . sambung malam nii . hehe . sebab nak g lawat kawan sekolah lama . ayah dia baru jee meninggal 8/4/2012 hari tuu . teringat dulu selalu main ejek-2 nama ayah ngan atok dia . haha . * ops , orang daa takde laa hajar ^^' . apa-apa punn , ingat laa kehidupan kita nii Allah daa tulis dahh camne perjalanannya . jangan kecewa kalau Allah hilangkan matahari , sebab sebenarnya nanti Allah nak bagi kita pelangi yang indah . selagi kita redha dengan semuanya . i'Allah :)



tengok tuu , perut along daa besar . ~wink3 ~ ^.^ <3 masa nii , ayah seorang jee takde sebab lepas majlis akak , ayah terpaksa g ipoh sebab ada hal




TERIMA KASIH SUDI BACA :)

No comments:

Post a Comment

thank you for reading my posts (^^,)